6. dubna 2012

diy collar

Tenhle límeček byl mým prvním pokusem něco si vyrobit a celé to vpodstatě byla velká improvizace, protože já nikdy nejsem chopná dodržet žádný návod, vždycky mi něco chybí, nebo hned na začátku tvoření něco pokazím a pak už to musím dodělat po svém, protože návody většinou neradí co dělat, když něco uděláte špatně. Nebo si hned na začátku návod "vylepším" podle svého a pak nevím, jak pokračovat. No, ale myslím, že výsledek není až tak zlý, jak se zdálo při tvoření.

 Zdálo se to být jednoduché, prostě jsem si vytiskla šablonu, vyhrabala zašantročené bílé prostěradlo, které už nikdo nikdy nepoužíval (a teď už ani nemůže, kdyby chtěl, muhaha), vzala knoflík, servala z něj modrý "potah", nalakovala ho zlatým lakem na nehty, čekala hodinu, než uschnul, a pak už jsem jenom přeložila prostěradlo, obkreslila na něj šablony, špenlíky to zajistila a sešila a pak obrátila naruby (to byla ta část, kde jsem měla největší problémy). Pak jsem oba kousky límečku vyžehlila, záhadným způsobem (opravdu nevím jakým) jsem k nim přišila knoflíček a pak jsem hledala něco, z čeho bych udělala šňurku na upevnění za krkem ... Žádné až tak velké tajemství v tom není, pokud si ho sami nezašifrujete do nitě.


Už jsem stihla zjisit, že tento límeček vypadá nejlépe s tričky s kulatým, co nejmenším výstřihem a taky s černou barvou. Myslím, že je to určitě moc pěkné oživení obyčejného outfitu. A když si tak vzpomenu, tvoření bylo docela zábavné, když nepočítám moje propíchané ruce jehlou. Určitě doporučuji!

S pozdravem T.

15 komentářů:

  1. límčeky milujem!! :) vyzerá super a pekne oživí hocijaké tričko :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak :) A chystám výrobu i podobného černého :)

      Vymazat
  2. To vypadá skvěle! :) Vyzkouším to! :)

    OdpovědětVymazat
  3. to vypadá skvěle! až budu mít čas tak to určitě zkusím:)

    OdpovědětVymazat
  4. wow, to vypadá skvěle! jsi moc šikovná! :)

    OdpovědětVymazat
  5. nápadité :)
    www.theannettevogue.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Cute and I like how it can be added to so many different shirts!

    -V
    http://stylishlyme.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji za milý komentář :)
    Já mám také ráda spíše lesky v tyčince, protože když mám třeba špinavé ruce (třeba z metra..), nechce se mi patlat si to na rty prstem. je to nepraktické. :))

    OdpovědětVymazat
  8. Límeček je moc povedený! Šikulka :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já jen zírám! Límeček ve stylu "Jana Eyrová" je skvělá vychytávka. Nosila bych ho pořád, ALE jsem tak nešikovná...:-x
    Giveaway

    OdpovědětVymazat