28. února 2012

My, my a jenom my!!


Jak to všechno začalo? Já už vlastně ani nevím.

Začalo to na začátku čtvrté třídy, když jsem se přistěhovala do Chebu a začala chodit do třídy s T. 
Myslím, že jsme si od začátku vcelku padly do oka a začaly se spolu kamarádit.


Ale nebylo to až tak jednoduché. Měly jsme dost hádek. Byly jsme tři Sára, T. a já. 
T. byla mezi náma. My jsme se se Sárou spolu nikdy nebavily. A proto se T. bavila přibližně měsíc s jednou, než jí začala lézt na nervy a potom? Pak se zase asi měsíc bavila s tou druhou :D 
Ty naše hádky nebyly zrovna malinké. Několikrát jsem doma naše dohady obrečela. 
Tak to bylo celou čtvrtou i pátou třídu. Dokonce i na vysvědčení páté třídy jsme se pohádaly.
Ale poté jsme se obě, vlastně všechny tři, dostaly na gympl. 

Ze začátku jsme spolu ani na gymplu nemluvily. Ale do měsíce se všechno změnilo.
Už jsou to čtyři roky, co jsme nepřetržitě, bez hádek, vyjímečně s dohadama, nejlepší kamarádky.
Zažily jsme spolu tisíce zážitků! A když říkám tisíce, nepřeháním. Vážně..

Malý výběr: 
1. Když se kamarád ožral a nejdřív řval na T. "Pu***** nesměj se!!" a nakonec mě řekl: "Kdybych neležel, tak bych tě vojel!"
2. Měly jsme něco jako "JOP" a "AUČ" epidemii.
3. Dodnes se smějem míé hlášce: "Dej čivavu do New Yorku, jak tam chodí ty lidi."
4. Z koně Assisi del Santo se stal Asi si dal salto.
CRAZY :P
5. Představy typu, že nás pan profesor na fyziku Dirlbeck tancuje na písničku Tepláková souprava.
6. "I'm just a dřííímr"
7. Zážitek s kafíčkem, lambruskem a dvěma stovkama v podprsence, po propracované noci.
8. Jmenuji se Todd, Sweeney Todd. T. ten film doteď nesnáší :D
9. "Jebací panenka" čili káča točící se 12 minut pořád dokola.
10.  "Plavala dýka v pr* námořníka" či "Mrzne mi mrd* maminko, mocinky, moc, malinko."
11. T: "Lej.." B: "No.." T: "Lej" B: "No.." B: "LEJNO!"
12.  Demencééé, demééénce, dééémence.
13. A jak jsem okomentovala hloupé chování kluka? Takhle: "To je debil tohleto! Bydlí sám v baráku, v úplně opuštěný vesnici, v baráku má CELÝ dvě koruny, vlaky maj stávku a chodí spát s večerníčkem! Pak že já jsem divná!!"
14. Naše zkratky: WTF = welkej teplej fík, KKT = kyklop, FMX = federace mozkových xindlů, OMG = obrovká močící guma atd.
15. A naše skoro obvyklá konverzace: B: "Já ale neechci utrácet za jídlo! Chci si koupit boty!" T:"Blbe, jídlo je důležitý!" B:"Pro mě jsou důležitý boty!" T:"Když nebudeš jíst, budeš podviživená a nemocná!!" B:"Ale budu mít boty!" :D
16. Také se nám stalo, že jsme ve škole na chodbě potkaly dva kluky. Nic extra, až na to, že jeden říkal druhému toto: "Já ti nikdy nevím co jíst na chlebu dřív, jestli šunku, nebo sýr!"

To je takový malý výpis z našich opravdu (ne)povedených hlášek. Snad se někdo také zasměje. 

Dodatek od T. : Zdravím vás! Vzhledem k tomu, že většina fotek v článku je crazy, si prosím nemyslete, že nevypadáme normánlě .. (ehm :D) A jinak bych řekla, že takhle historie je hodně zkrácená, což nevadí, protože by muselo trvat hrozně dlouho si na to všechno vzpomenout, že B.? :D Jsem moc ráda, že v posledních letech už to není tolik dramatické a naopak nejsem ráda za to, že jsme všechny ty okamžiky nefotily, protože to by tu těch fotek určitě bylo víc :) A stály by za to :D Ale nevadí .. Už se moc těším, až to tu trochu pofrčí (doufám, že vůbec pofrčí :D) a těším se na další přispívání :D :)

PS by B.: Ano, je to hodně zkrácený, ale opravdu vypisovat vše.. no, myslím že by to ani nikoho nezajímalo ;)

Post by B.
Photo by T.

Žádné komentáře:

Okomentovat