16. února 2012

O nás

Ostrich
Ahoj, takže jsem Ostrich, neboli B
Je mi čtrnáct.
Miluji svou rodinu, jídlo, cigarety, hudbu a spoustu dalších věcí. 
Nesnáším především pavouky, lži a houby.
Více informací o mě se určitě dozvíš časem z mých příspěvků. 

No a nakonec má fotka. 
Cheetah
A já jsem Cheetah, neboli gepard, nebo taky T.
Je mi stejně jako pštrosici, to znamená, že čtrnáct ←
A co miluji? Samozřejmě, že svou rodinu a přátele, mého koně Bantera, sladkosti, umění, smích, svět :)
A nesnáším? Nudu a snoby. 
I o mě se možná dozvíš něco víc ... 

2 komentáře:

  1. Ve Tvém věku psát o tom, že miluješ cigarety????

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonyme beze jména. Bohužel kouřím, nedělám to proto abych ze sebe udělala frajerku, ale jestli ti to vadí, nečti to tu. Děkuji :) B.

      Vymazat