29. dubna 2012

Day 1

Tak, jak jsem psala včera, pustila jsem se do cvičení s Jill. Dnes jsem si odcvičila svých prvních asi 25 minut. A musím uznat, je to opravdu makačka!!! Už po prvních přibližně pěti minutách jsem sprostě nadávala a doufala že už bude konec, ale dá se to zvládnout, všechno. :)

Pokud se někdo z Vás bude chtít do cvičení pustit, tak si rozhodně vemte co nejméně oblečení, z vlastní zkušenosti nedoporučuji tepláky :D, připravte si skleničku s vodou, protože na víc než rychle si loknout nebudete mít čas a také si připravte činky, popřípadě flašky s vodou.

Den 1: váha: 62.3 kg



Zkuste to! :) 

Text by B.

3 komentáře:

  1. Přeju hodně štěstí.:)+ sleduji

    budu ráda i, když ty budeš můj follower

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to tě obdivuji, že ses do toho dala:)

    OdpovědětVymazat
  3. taky to cvičím a taky jsem hned umírala:Dje to makačka tak doufám že budou pořádné výsledky:D

    OdpovědětVymazat