28. dubna 2012

Jde se hubnout do plavek!

Fajn, říkala jsem to už tisíckrát. Uznávám. Ale dnes jsem se opravdu rozhodla. Udělám z toho tady takový seriál, jak mi to jde, nejspíš tak po třech dnech. A o co vůbec jde? O cvičení s Jillian Michaels. 

Je to třiceti-denní cvičení. 3 levely, každý 10 dnů. Každý den 20 minutové cvičení. Je to video, podle kterého cvičíte s Jill. Cvičení má 2-minutové zahřátí, 3 šestiminutová kola 3 minuty posilování paží a nohou2 minuty kardia a jedna minuta posilování břicha. Já sama jsem video ještě neviděla, pořád čekám, až se stáhne :D. Ale už se na to těším. Pokud vám můj kraťoučký popis, který jsem sestavila z toh co jsem se na internetu dočetla, nestačí, podívejte se na tyto stránky: 


Pokud vás to zajímá, tak se na Jill sami podívejte:

Jill ještě za mlada, za "tlusta".

Dnešní Jill, s krásnou postavou.


Tak co, půjde do toho také někdo z Vás? Chcete abych sem průběžně psala mé výsledky? :) 

P.S: Kdyby Vás zajímaly další informace, tak na internetu je jich dostatek a na youtube si můžete najít i různá videa, je jich opravdu dost.

Text by B.
Photo by "Google images" 

Žádné komentáře:

Okomentovat