18. dubna 2012

Džínový pokus

Opět jsem se dala na jakési vylepšování a mělo to i více důvodů. Ten hlavní byl, že jsem měla potřebu něco rozstříhat, ten druhý, že jsem už dávno chtěla džínové šortky a ten třetí, že tyhle hippie zvonáče by u nás nikdo nenosil, i přesto, že já mám občas celkem šílené nápady.


 Znovu jsem se přesvědčila o tom, že co jde udělat jednoduše, to já stejně udělám složitě, protože neumím ani rovně stříhat :D Doufám, že se odhodlám si tyhle šortečky vzít mezi lidi.

Co vy a vaše předělávky? :) 

Post by T.

5 komentářů:

  1. so great shorts:D
    please visit me in free time:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. AHOJ AHOJ AHOJ,
    Jsme tvé úplně nové fanynky, moc se nám tvůj blog líbí, máš super design, fotky, posty, všechno! :-)
    Určitě tu nejsme naposledy! :-)
    SUPER ZASTŘIHLÉ RIFLE!!!!§
    Budeme MOC A MOC rády, když se mrkneš k nám a se taky přidáš na http://handbagforladies.blogspot.com/ díky, snad tě nezklamem! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. vyzerajú výborne, určite si ich vezmi von!:-)

    OdpovědětVymazat
  4. i love denim and your shirt looks nice too

    OdpovědětVymazat